Deryaa4319 çok geçmiş olsun hastalığın ilk 48 saatte bulunması çok önemli daha sonra çünkü testlerde dahi çıkmıyor malesef sadece şüphe kalıyor benm de kızım gecen sene 7 aylikken bi illetten suphelenildigi icim hastanede yattı 40 derece ateşle gitmiştik malesef ama bu şurup hemen geçirmesini sağlıyor çok düzenli kullanın hemencecik geçsin gitsin inşallah 💕