Kızlar bn 3 ay önce 80 bıne bı bılezık aldım kendıme aydan aya eşim maasıyla birer yarım yada çeyrek almaya calısıyor 2 ay sonra promosyon verılecek esıme 60 bin o zamana kadar 50 bın TL lik altınım olursa 2 tane 25 gramlık bılezık daha almak ıstıyorum sızce ne yapayım tek 50 gramlık mı yoksa 2 tane 30 gram mı alsam bılemedım