48 günlük bebeğim var. Başta sma comfort kullandık ancak hem kokuyor hem de pahalı diye bebelac golda geçtik. Geçeli 2-3 hafta oluyor ama son 1 haftadır gazdan kıvranıyor bebeğim. Önceden kaka yapınca gaz da çıktığı için koca 1 gün ekstra huzurlu olurdu. Şimdi kaka yapsa bile 2 dk sonra yine gazdan ağlıyor.
Sizce mamadan mıdır? Yani birkaç hafta sonra kötü etkisini gösterir mi ki? Sürekli mama değiştirmek de istemiyorum, deneme tahtası oldu çocuk