Cam kavanoz veya şişe kullanabilirsiniz. Cam şişelerde, normalde poşet ve biberonda duran sütün 3 günlük ömrü varken, 1 haftalık ömrü olur. 4 derecede bu şekilde tutabilirsiniz.Fazla sütünüz varsa poşete koyup buzluğa atın.-18 derecede 1 sene ömrü var.Besin değerini bu şekilde koruyabilirsiniz