momm2710 Merhaba kızlar ikizlerim 2.5 yaşına girecek hala emzikle uyurlar emerler ama sürekli ısırıyorlar kaç kez emzik verdim yenilerini de hep ısırdılar bunun bi çözümü varımdır ki ?ne yapabilirim
Ucansupurge momm2710 Dişleri tamamlandı mi yoksa kaşınıyor olabilir. 3 yaş kızım var hala emzikle uyuyor oda onda da cigneme olayı var bende cozebilmis değilim. Birşeyleri ısırmak istiyor olabilirler diye düşünüyorum genel olarak
sek_kahve momm2710 bunun çözümü emziği bıraktırmak, dişleri olduğu için ısırmaları parçalamaları normal
momm2710 Ucansupurge herşeyi ağzına koyuyorlar hala salyası geliyor bence hala çıkarıyor diş 3 yaşına kadar devam eder bu ama asla emzik olmadan uyumuyorlar 🫠
momm2710 sek_kahve evet ama henüz eksiksiz uyumuyorlar emziği bıraktırırken başka bir şeyle alıştırmam lazım önce uyutmaya
Ucansupurge momm2710 Benim kizda öyle emzik olmadan asla uyumaz. Uykudan bayilsa bile emzik arıyor nasıl bırakacak bilmiyorum