Herkese günaydınnn 🪻 kızlar sabah 8 akşam 16 arası çalışıyorum 13 aylık kızım var. Sabah emzşrip çıkıyorum gün boyu emmiyor işte olduğum için. Gece yeni doğan gibi 2saatte bir uyanıyor emmek istiyor emmeden uykuya dönmüyor ne babasında ne de başkasında sakinleşiypr illa ki o memeyi ağzına alacak artık uykusuz kalmaktan yoruldum en son ne zaman kesintisiz uyudum hatırlamıyorum 😔 gece beslenmesini kessem düzelir mi nasıl kesebilirim nerden başlamalıyım ama kafama takılan şu ki gündüz emmiyor zaten akşam da emmezse sütüm azalır mı.