Grupyildizi Makat catlagi vardi simdide icerde meme var agri yapiyor bogulmus gibi iceride fito krem surdum ama batiyor resmen rahatlamasi icin ne yapmaliyim sicak su ile taharet aliyorum
mimiki Grupyildizi şu an rahatlaması için sıcak suya oturmalısın biraz rahatlatır geçen gittim bana kabızlık geçmeden basur düzelmez dedi duphalac adında bir şurup verdi ve günde 4 defa sıcak suya otur dedi
limonzeytinmom Grupyildizi Eşimde iç hemoroid 1 seneden fazladır vardı. Her wc gittiğinde kanama oluyordu çiş yapar gibi. Gecen lan tahlili vermeye hastaneye gitti. Vücuddaki kan bitmiş hemen yatış verdiler 1 hafta kaldık. 7 ünite kan verildi anca ameliyata alınacak seviyeye geldi ve iç hemoroid ameliyatı oldu. Hala raporlu haftaya pazartesi işe başlayacak. 🫤 Bence beklemeyin kendiniz evde çözüm bulmaya calışmayı direk hastaneye gidin Ve eşimde gğnde 2 kez wc cok rahat cıkan bir insan kabızlık sorunu yok yani ama içten 3 büyük meme aldık dedi doktor 7 dikişi vardı
susu13 Grupyildizi sezaryen doğum sonrası 15. Günde falan kabız oldum 1hafta boyunca çıkamadım korkuma wc ye acıyordu yırtılacak diye korkmuştum basurmuydu bilemiyorum yürüyemiyordum bile afedersin ama bacaklarımı kapatıp oturtamıyordum yatamıyordum doktorum duphalac diye birşey önerdi onu aldım 2,3 defa kullandım yanında kayısı çayı tükettim sonunda rahatlamıştım ama sıcak su basıncı da yapmıştım dene bir sende
ilba3417 Grupyildizi bende doğumdan 3-4 ay sonra oluştu bi anda ve o kadar ağrım oluyordu ki oturamıyordum sürekli sıcak su torbasıyla geziyordum sonra eşim internetten araştırmış hemorotrol diye sanırım adı bitkisel sprey aldık o bana çok iyi geldi ama öncesinde doktora danışın tabiki bana iyi gelen size gelmeye bilir geçmiş olsun 😊
Meri-Mel Grupyildizi Sanırım Feridun Kunak Sıcak su banyosu önermişti bunun için. Papatya,biberiye ,tuz ,atkestanesi,koyun biraz biraz buharına oturun sonra oturabileceğiniz sıcaklığa gelince içine oturun demişti .
Grupyildizi mimiki bende kabizlikta yok ama aksam acuka yedim oda okadar az ki aslinda o bile dokundu
mimiki Grupyildizi valla bu basur o kadar acayip bir şey ki enn ufak acıyı gördüğü anda coşuyor ve tuvalet ihtiyacını ıkınarak gidermek çok katı çıkması vs bunlar da kabızlık başlangıcı olarak gözüküyormuş ben dedim en fazla iki güne bir çıkıyorum tuvalete diye ama o da bunları söyledi tuvalette fazla vakit geçirmek vs hepsi neden olabilir dedi bi de benim 8 aydır var çok da acılı bi durum artık sonunda cesaret edip gidebildim
Grupyildizi mimiki benim senelerdir var bu sorun gecmisti uzun zamandan beri yoktu havalar sogudu gecen birde zencefil yedim o mahvetti tekrar basladi
Grupyildizi limonzeytinmom bendede kabizlik yok ameliyat sureci nasil ilerledi cikinca cok agridi oldumu benim kanamam hic yok bu arada sadece agri
limonzeytinmom Grupyildizi ameliyat 1.5 saat falan sürdü sadece içerideki işlem. Spinal uyuşturdular. Ama o spinal in etkisi gecince gercekten zor. Eşimin agrı eşiği yüksektir. Atletle koridorda geziyorduk agrıdan şapır şapır ter atıyordu. 3 sefer üst üste agrı kesici serum takıldı narkoz etkili de dahil ama bana mısın dememiş 3 saat uyuyabildi sadece. Özellikle ilk 10 gün cok zordu şuan 3.hafta olacak biraz daha iyi ama agrı kesici alıyor gğnde 2 kez düzenli. 6 ayda hemoroid hapı kullanacak. Günde 2 kez duşa giriyor agrı rahatlatıyor diye.
Grupyildizi limonzeytinmom iste agri dayanikligim cok az benim panik atakta var oyuzden yapamam hastahaneyi yikarim heralde babam ameliyat oldu tekrarliyor malesef
limonzeytinmom Grupyildizi iç hemoroid tekrarlamaz deid ama tabii yasamadan bilemeyiz. Ama o acıyı bor daha benım eşimde cekemz yanı olmaz ameliyat 🙄 cok cok cekti. Korkutmak gibi olmasında zor bir süreç
Grupyildizi limonzeytinmom zor ben biliyorum bigun hastahaneye tanidik birini ziyarete gttigimde yan tarafta biri cikmisti ameliyattan kadin cok bagriyordu meger hemoreid ameliyati olmus ama kadin hastahaneyi yikti cok bagirdi tamponu cikarin die korkmustum
limonzeytinmom Grupyildizi tamponu eşim kendi cıkardı bende yanındaydım baya 1 metre sargı bezini tıkmışlardı. Doktor bile sasırdı kendin nasıl cıkardın diye. Agrısı fazla evet eşim o kadar cekti normal değil yaniii