zeynep234 Merhaba herkese gıda amonyağı ile yapılan kat kat bir pasta Çar benim çocukluğumun pastası onu yapmak istiyorum ama amonyağım yok ve bunu tarifi bilipte amonyaksız yapan var mı acaba yerine sadece kabartma tozu Dalan kullansam olur mu ki
milletsanakanalizemiolacak zeynep234 Karbonat kullan abartıya kaçma tadı acılaşır karbonat üzerine limon sık. Ilk kez mi amonyaklı pasta yapacaktınız?
zeynep234 milletsanakanalizemiolacak evet ben ilk kez yapıcam annem yapardı ama oda çok net hatırlayamıyor karbonat amonyak ne kadar kullanılıyorsa o kadar mı kullanayım birde hamuruna katmadan mı limon sıkayım acaba çok soru sordum ama çok özledim pastayı yapıp yemek istiyorum🥹
milletsanakanalizemiolacak zeynep234 kusura bakmayın bugün yoğundum anca girdim buraya biz gramaja göre karbonat ekleriz standart bir kek kalıbıysa 1 1 buçuk çay kaşığı karbonat,üzerine de 3 4 damla limon sıkın amonyaklı pastanın gramajı iyi ayarlanmalı
zeynep234 milletsanakanalizemiolacak yaa çok teşekkür ederim dün internetten bulduğum bi tarif denedim ama kabartma tozuyla idi eski tadı yok tabi ki ama gene de idare eder dedim artık çok teşekkür ediyorum bi dahakine de kabartma tozuyla deneyeceğim 🥰