neslihankcbyk Mama ve meme şeklinde ilerliyorduk ama iki gündür hiç emmek istemiyor memeye gelince hemen ısırıp ağlamaya başlıyor istemiyor kalkıyor neden olur geçici bir durum mu
Nur0646 neslihankcbyk 14 aylık aslında kesebilirseniz kesin 18 aylık kızımı 3 gündür kesiyorum ve çok zorlandım ve üstelik mastit oldum ateş sıtma oldum memem kafam kadar oldu şimdi eczaneden bir ilaç alıp icicem o ise yariyormus 🥹
neslihankcbyk Nur0646 Ben 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyordum benimde şişti çok fenayım şuan ilaç alıp sütümü kesmelimiyim yoksa düzelmesini mi beklemeliyim bilmiyorum
Nur0646 neslihankcbyk soğuk kompres uygulayın sıcak uygularsanız daha çok süt üretimi olduğu için ağrınız olur
Nur0646 neslihankcbyk eczanede fiyatı çok yüksekti malum ay sonu doktora gidip yazdirmam lazm yarın o ise bakicam bu arada aile hekimi kesinlikle antibiyotik şart ödemli mastit çünkü dedi şimdi sabah akşam antibiyotik içiyorum