Kızlar 1.62 boy 81 kiloyum balık etliyim ama vücut tipim orantılı güzel fakat toplu oldugumdan bana trençkot uzun montlar uzun ceketler olmuyor yani ben yakistirmiyorum. Pazar günü düğün var ve ben oq düğünde çok şık olmak istiyorum görenler desin ki vaaaoovvvv yani öyle çünkü ben bu zamana kadar gittiğim bütün düğünlerde hep böyle mülayim tuhaf garip gibi duruyorum kıyafet konusunda yani. Lütfen bana yardımcı olun şık ve dikkst çekici oluyum. Bu arada düğün akraba değil abiye elbise giymek istemiyorum. Kumaş pantolon da bana olmuyor