onefinemom Bebiş 7 aylık oldu, bu aralar gündüz uykularına geçişler çöp. Var mı aynı durumda olan, nasıl çözümler buldunuz? Önceden uyuduğu şekillerde asla uyutamıyorum, hal ve mecal elimizde kalmadı artık gerçekten 🥲