Bebeğimin doğdu andan beri emme de sıkıntı yaşamadı hatta öyle ki ben bu bebeği akşama kadar emzirsem emecek herhalde derdim :( ama şu son 1 haftadır 4-5 dakika ancak emiyor sonra teklif edip ısrar etsem ağlama krizine giriyor, 1 saat sonra teklif ediyorum yok, 2 saat sonra yok, en az bir 3 saat geçmesi gerekiyor ki sonrasında 3-4-5 dakika ancak emiyor. Sabah uyandığında bezi çok ağır olurdu cişden dolayı, bu Sabah çiş göstergesinin rengi bile tam koyulaşmamış yarısı ancak koyulaşmış. Çok üzülüyorum bebeğim aç mı kalıyor kilo verirse ne yapmalıyım bu durumda :(