birazondanbirazbundan Kızım 2,5 yaşında burun akıntısı öksürük balgamı var 4 gündür. Grip aşısı yaptırabilir miyim etkisi olur mu
Kuzey_Melis_Momm birazondanbirazbundan Grip aşılarının hiç grip geçirmeden yaptırılması lazım grip olduktan sonra olunan aşılar işe yaramıyor yaşı gereği olup olamayacağını doktora sormanız daha doğru olur en doğru bilgiyi verir size
Themom_ birazondanbirazbundan Hayır, şu süreçte yaptırırsanız Allah korusun çocuk hastanelik olur. Grip aşısı hiç bir şekilde hasta değilken yapılıyor diğer tüm aşılar gibi ve daha önce grip olmamış olması gerekiyor.
Ess92 birazondanbirazbundan 6 aylıktan büyüklere yapılıyor ama sezonları var 2 doz şeklinde sanırım hasta olmadan önce ve ilk doz ekimde yapılıyor. Benim de 4 aylık bir kızım daha var. Büyük kızıma ne kadar yaklaşma dokunma desem de anlamıyor sürekli yüzünü sevme bak minicik çok tatlıymış diye sevme modunda. Büyük kızım hasta olunca çok korkuyorum o kendini kurtardı artık ama küçük kızıma bulaştırma ihtimali beni çok endişelendiriyor. O yüzden bugün doktorla konuşacam grip aşısı mevzusunu. Hasta oldukça antibiyotik kullanmak mı yoksa kar zarar dengesi gözetleyip grip aşısı mı? 2 yaş 4 aylık benim kızım da bakalım doktor ne diyecek.