Bebeğim 6-7 dk emiyor memeyi birakiyor, sağdiğimda memeden 20-30 ml süt cikiyor. Yani tam boşaltmiyor ama diğer memeyi teklif ettiğimde de katiyen almiyor. Doyuyor mu yoksa baska problemmi var? Emme süresi cok kısa değilmi sizce de 3 aylık bebek icin. Çenesi bu kadar güclenmis olabilirmi? Sizin bebekleriniz ne kadar emiyor veya emiyordu 3 aylık olduklarinda?