ZeydsMom kelebegiminannesiyim ustu tombik onu dusunuyorum cunki ilk degil onceleride ayakkabisi vardi ondan kaliplarina baktim onleri daha genis olan ayakabi sectim. Bide annelerin yorumu imdadima yetisti. Ay isiklii bidee cok sirinn
ZeydsMom Minnakordek evet bazi ayakabilarda bu olculer 21 numara. Ama benim sectigim ayakabiıar 22 numaradan basliyor. Galiba markadan markaya olculer degisiyor ya. Bakiyorum farkli farkli
BENOYLEUYGUNGORDUMM ZeydsMom ee tamam işte zaten tam yürümüyor dimi ilk aldığın ayakkabının tam olması gerekmez mi
ZeydsMom BENOYLEUYGUNGORDUMM ama önü tombik sikmazmiki tombik seker ayaklarini yavrumuuuunnn. 😄 Aslinda bu ilk degil 4 tane ayakabisi var 😂 2 si kuculdu 1 i cok buyuk geldi. Bu son olsun ya dogrusunu bulayim artik.
BENOYLEUYGUNGORDUMM ZeydsMom ortasını al o zaman😃benim kinin de ayakları tombik kurban olduğum 🫠hep 1 numara büyük alıyorum ama benşm ki koşuşturuyor maşallah😃
ZeydsMom BENOYLEUYGUNGORDUMM yaa masallah. ay buda kosusturuyor ama henuz evde 😄 disarida yureyim yemiyor yere birakmaya. Henuz tam dengesini bulsun oyle. Dusmeleri var cunku 😂 odadan cikmamla beraber arkamdan nasil kosuyor bana yetismek icin😄
ZeydsMom BENOYLEUYGUNGORDUMM yaa dimi heyecan yapiyorr bide bakiyor baya yuruyor ya nasil seviniyor guluyor kendini alkisliyor dusunce 😂😂 bide bakiyor dengesini kaybedecek hemen bisey bulup tutunmak istiyo
acimavi ZeydsMom evet asıl ölçüsünün üzerine +1 cm daha ekleyip o ölçünün numarasını almalısınız. Yazdığınız doğru