aselmevannesi Kızım grip oldu doktor “deloday” diye bi şurup verdi 5 gündür kullanıyoruz ama balgamı hala çok fazla burnu tıkalı genzi akıyor kullandığnız başka ilaç var mı arkadaşlar önerirseniz çok mutlu olurum