Arkadaşlar hassas olanlar okumasın lütfen , eleştiriye açık değilim bu konuda.
Kızlar 3 yaşında oğlum var 1 ay kadardır fark ettiğim bi durum var malum havalar sebebi ile burnu çok fazla akıyor vs sürekii temizlerim ederim ama önce annem fark etti burnunu karıştıırıp ağzına sokuyo parmağını ilk baş hiç bişi demedim çünkü yapma dediğim şeyi inanıda yapıyor neyse sonra artık yapma etme demeye başladım hatta bazen sesimi yükseltiyorum o derece çünkü benim o anı görünce sinirlerim tepeme çıkıyor artık . En son dün oyuncakları ile oynarken sessizce odasına gittim yine aynı burnundakini ağzına götürdü o anlık sinirle poposuna vurdum . Bu bu sefer kaçtı karışma geçti yine aynısını yapıyor ben bu durumdan bunu nasıl vazgeçebilirim kızlar ne dediysem olmadı anlıyor ama anlamak istemiyor.
Hani tırnakşarına acı oje mi sürsem uyurken diye düşündüm. Çünkü bunu unutmazda sıkıntı yani her yerde yapar