beşik hem yuvarlak sepet gibi oluyor hem de oval olup büyüyor ben bebeğim 2-2.5 aylık oluncaya kadar yuvarlak halinde kullandım sonra büyüttüm. Kademeli olarak aşağı iniyor bebek büyüyünce aşağı indirebiliyorsunuz. Yatak,3 tane lastikli çarşaf ve örgü koruma ile birlikte vereceğim hatta ihtiyaç varsa babynest de eklerim içine hepsi yepyeni tertemiz sıfır gibi. Beşikte kullanıma bağlı ufak tefek çizikler var ama detaylı bakmayınca belli olmuyor takılacağınızı sanmam ya da beyaz boya ile kolayca rötuş yapılır. Sallanırken bazen gıcırdama yapıyor ona da yağ sürmek gerekiyor ben artık kullanmadığım için yapmadım.