Anneler daha önce evlenmeden önce de bebekli bir apartmanda yaşamadım bebek sesi falan duymamışımdır bu sebeple çok bilmem sadece çocuk koşarsa patır patır alt kattan da çok ses geliyor onu biliyorum şimdi bebeğim 8.5 aylık sürekli yerlere oyuncakları vuruyor alttan bir şikayet yok ama bence rahatsız olurlar ben atmadan oynatmaya çalışıyorum ama sizce doğru olan nedir ? Siz dikkat ediyor musunuz