frabia Merhaba bebeğim doğduğundan beri çok kusan bı bebekti karnına biraz baskıya gelmiyordu doktor normal fazla içmekten fln demişti ama artık 6 ay oldu hala karnına baskı olunca hemen kusuyor başına böyle bişey gelen varmı doktora henüz sormadım
mero_81 frabia 7 aylığız hafif azaldı ama yani mamasını içsin kucakta dolaşsın hareketlensin kusar önceden daha cok kusuyordu. 7 aylığız 90 ml den fazla veremem içer ama kusar fazla gelir reflüde olabilir
bebeklerrr Doktor kontrolünde 3. Ayda kustukları söylemiştim 5. Ayda devam ederse yönlendirme yapalım demişti ama hangi bölümdü hatırlamıyorum.Kontrolünüzde sorun isteseniz.
bisenakillisinzaten frabia 10 aylık bebeğim hala karnına baskı gelince kusuyor ama 7. ayından sonra bayağı azalmıştık kusması.