Merhaba önümüzdeki yaz tatili için şimdiden rezervasyon yaptıran var mı ? Erken rezervasyonlar başladı da, bizde uygun fiyat olsun diye şimdi yaptırmaya karar verdik, Eğer yaptıysanız otel sitesinin kendisinden mi, ETS den falan mı yapıyorsunuz genelde, otelin kendi sitesi bi tık daha uygun görünüyor ama iptal etme gibi bi şansımız oluyor mu acaba orda.. ETS de varda.