Mnbj123 Diva bilgim yok bende burda bekliyim bende veriyorum sma ama gece olanı almadım bence daha tok tutuyor
Zlm Diva gaz ce hazımsızlık çeken bebekler için o mama gece rahat uyusun diye. Ben firmayı arayıp sordum öyle dediler
atlaskuss Diva yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum normalde gece 1 kez uyanan bebeğim daha sık uyanmaya başladı ¾ kez uyanıyor artık bizde ter tepti galiba
Zlm kartal54 yok öyle diyince almadım ben özel bi doyuruculuk amacı yokmuş bense geçe uzun uyurmu demiştim ama amacı o değil dedi çocuk bana telefonda firmadakı
aaslanbeyy İçeriğindeki bir maddenin bebeği uyuşturup uyuttuğunu görmüştüm bir yerde ama tekrar araştırınca bulamadım malesef bende almak istiyordum görünce vazgeçtim .ne kadar doğru bilmiyorum