Kızım 26 aylık ve neredeyse 2 aydır her gece hiç şaşmadan defalarca uyanıyor. İlk başlarda uyanıyor 2 3 saat uyanık kalıp uyuyordu ağlama vs yoktu. Işığı açmıyordum 2 3 saati doldurup uyuyordu. Şimdi özellikle bir haftadır sık sık ağlayarak uyanıyor ayağımda sallamamı istiyor tamam diyorum uyudu hadi yerine alayım alamadan uyanıyor ağlıyor salla diyor artık ne uyku düzeni kaldı ne birşey bende mahvoldum. Gündüz uykusunu da 24 ayda bıraktı. Sizinkiler de durumlae nasıl yada böyle birşey başına gelen biri var mı