Yigitoglum_2 Başına gelen yaşayan bi fikir versin 1 ay oldu hala geçmedi dinlendiğim uyuduğum halde.. endişeleniyorum hiç geçmeyecek gibi geliyor hayatımı etkiliyor hep olumsuz düşünmekten hiç kendimi alıkoyamıyorum..
Balbulutu Yigitoglum_2 ben çocukta oldu sandım ama ben düşük dozlu antibiyotik aldım canım sorun olmadı
Ebru251122 @Yigitoglum_2 merhaba göz doktorunun yanında çalışıyorum gözünü yakmayacak şekilde ışık suyla ve bebek şampuanıyla sabah akşam yıkayın gözlerinizi bir de ılımış çaya pamuğu batırıp gözlerinizde bekletin faydası olacaktır
Yigitoglum_2 Ebru251122 merhaba çok teşekkür ederim . Dalinle yıkadım bir kere ama çok yaktı gözüm kızardı resmen. Bidaha denesem mi öyle öyle geçer mi acaba
Yigitoglum_2 Ebru251122 merhaba kusura bakmayın bişey danışabilir miyim? Göz doktorunun yanında çalışıyormuşsunuz. Thealız duo göz damlasını eczaneden aldım günde 3 kez diyor ama az geldi bana geçmiyor hiç daha fazla damlatsam sorun olur mu
Ebru251122 @Ebru251122 bir de suni göz yaşı alabilirsiniz günde 5-6 kere damlatabilirsin bir zararı yok onların emzirme konusunu eczaneye danışın isterseniz alırken
Ebru251122 @Yigitoglum_2 farklı marka deneyin isterseniz kendi haline bırakırsanız pek geçmez sabah akşam kirpikleri ovalayarak yıkarsanız faydası olur
Ebru251122 @Yigitoglum_2 merhaba yeni gördüm mesajınızı ilacı ilk kez duydum bizim yazdığımız bir ilaç değil çarşamba günü işe gideceğim o zaman sorabilirim isterseniz
Yigitoglum_2 Ebru251122 teşekkür ederim ilacı bıraktım başka bir ilaca geçtim novagua ismi onu sorar mısınız size zahmet olmazsa