Kızlar bu hapı 21 gün kullanıp bırakıyoruz daha sonra regl oluyoruz değil mi ? Regl olunca kullanmıyoruz ..
bir de bende aşırı kanama yaptı kullandığımdan beri kahverengi akıntım var hapı birakmalimiyim ? Bilgisi olan varsa , cevaplarsa çok mutlu olurum . Kullanım şekli ile ilgili de bilgi verir misiniz regliyken kullaniliyormuydu? Kanama için randevu bulamadım en yakın zamanda gideceğim gitmeden size de sormak istedim .