Herkese merhaba🌸 Allah aşkına cahilliğime verip bana anlatır mısınız bu hipp in Elmalı sütlü kaşık maması nasıl yapılıyor? Ve hipp mi tercih ediyorsunuz hero baby mi??? Süt tozu gibi bir kıvamı var bembeyaz nasıl kaşık maması kıvamına getiriliyor ben beceremedim gitti ya🤦🏽♀️ bide içine bişey koyuyor musunuz yoksa böylece mi veriliyor herkese hayırlı sabahlar şimdiden teşekkürler