Merhaba oğlum 11 aylık. Genelde emerken uyur veya beşikte sallıyorum. Daha önceden gece emmeye uyanıyordu. 1 aydır her gün ortalama aynı saatlerde; 2 saat aralıkla genelde uyanıyor. Mızıklanıp kendini sıkarak ve genelde ağlamayla oluyor bu. 2 saat uyanik kaldığı oluyor. Artık onada banada çok sorun olmaya başladı bu durum. Napacağımı bilmiyorum. Yaşayıp olup çözüm bulan varsa lütfen benimle paylaşır mısınız?