Oğlum 3 ay 5 günlük bugün rota aşımızın ilk dozunu yaptırmaya gittik ama oglum emzik biberon almayan kısacası anne memesinden baska herseyde kusan midesini bulandiran bir bebek. Korktugum basima geldi aşıyı azar azar verdikten 3 dk bile gecmeden bayağı kustu😭 Tekrar alıp mı yapacaz deyince emse bile bizim icin yeterli 2. Defa yapmana gerek yok 2. Doz icin getir dedi😏 Başına gelen var mı acaba aşı yaramış mıdır yoksa hepsini attı mi acaba