İyi geceler, bebeğimin uyumayası tuttu ve saat 2 falan oldu dolanıyordu her zaman ki gibi tutunarak koltuktan koltuğa vs. Duvara dayalı orta sehpaya tutunmak istedi ki onada her zaman tutunur etrafında durur. Her neyse ne olduysa birden düştü ilk yanağı morardı sonra ağzından bişey var mı diye baktım tavşan dişin biri kan toplamış ki umarım öyledir birazda dudağı acımış. Yaşayan var mı umarım yoktur ama varsa da fikir verebilir mi ? ( dişleri daha tam çıkmadı ) 13 AYLIK. Çok korktum ağladım öyle görünce umarım bişey olmamıştır dişine sabah götüreceğim doktora şimdi uyuyor 😭
