bebek22
Öyle valla okadar yıprandım ki ayrılma kararı aldım ben onun için elimden geleni yaptım ama hiç çabalamadi ilk Bi arkadaşı yüzünden girdi 11ay çıkarana kadar akla karayı seçtik dünya paralar döktük çıktı psikolojisi çok bozuktu kendi hatalar yaptı tekrar girdi çıktı sonra tekrar davalar birleşti hakim karirya ortak Bi ceza aldı tekrar girdi sebepleri genel şeyler yazmiyim buraya tahmin edersin zaten Allah kimsenin başına vermesin gerçekten zor