Ağız kokusu genelde enfeksiyon kaynaklı olur. Dişleri çıktı mı? Çürük var mı? Bunlar da koku yapar. Daha önce yoktu demişsiniz ama reflünün de koku yaptığını biliyorum. Kullandığı bir ilaç varsa o da yapmış olabilir. Sadece sarımsak kokusuysa yediklerindendir.