Merhaba arkadaşlar oğlum aralıkta 4 yasında giricek konusması falan gayet güzel kendını anlatır bızıde anlıyor. Bana yardım etmeyı vs sever heves eder bızden ne goruyosa oyle davranır. Fakat mesela örnek verıyorum babasını sorar nerde işte oğlum gelcek sonrasında sürekli anne babam gelıcekmı dıyo. Yada arabaya bınelimmi evet bınerız dıyorum onu yapana kadar tekrarlıyo. Bırde bısey dıyo kusa yem alalım mı evet alıcaz oğlum dıyoruz sonrasında biz ne alcaz anne dıyo. Böyle olann varmı bu arada daha oncesınde cocuk gelısımıne falan goturdum ben gayet normal denıldı konusma gerılıgı vardı bıraz ekran maruzu oldugu ıcın