fisnereceli ketii 1 aya yakın sadece pompa kullandım oğlum küvezde kaldı emmiyordu o zaman. Philips tekli elektrikli olanını kullanmıştım çok çok memnun kalmıştım. 20şer dakika yapıyordum iki göğsümü de. Çok şükür hiç azalma olmamıştı.
evvreka Ben de philips var memnunum ama eller serbest almak istiyorum. Sağarak verdiğim için o daha rahat olur diye düşündüm. Marka olarak da youha düşünüyorum
merveipkknn Philips tekli elektrikli var 20dk da 100ml sut sagiyorum, manuel lansinoh var daha az ve daha yavas sagiyor tavsiye etmem simdi birde giyilebilir bebebao siparis ettim daha kullanisli olacak makinenin basina 20dk oturmak cok cok zor cunku
merveipkknn ketii hayir ben bi aci agri hissetmiyorum gayet rahat bebebao aldim bu arada bence cekim gucu az philips kadar sut cikarmiyo memeden
merveipkknn cansmes evet ama o iyi bisey bence tek eksi yonu basliginda silikon olmasi lansinohunki daha guzel