Yadebebek35
Merhaba,
Telefonunuzu sessizde kullanmadığınız sürece her sitede sesli reklamlar sesli bir şekilde oynatılır. Reklam çıkmasa bile biri arayabilir, mesaj gelebilir...
Diğer konuya gelecek olursak...
Açık konuşacağım. Ücretsiz bir uygulama kullanıyorsunuz. Uygulamanın kendi masrafları, ayrıca aktif çalışan bir ekibi var. Uygulamada bir sorun yaşadığınızda düzeltmek için yeri geldiğinde 7/24 çalışan insanlar var. Reklamlar bu yüzden var, olmaya da devam edecek. Telefonunuzu sessizde kullandığınız sürece bu tarz sorunlar yaşamazsanız.