birbalannesi099 Zehradi12 ben gündüz öğle uykusunda kestim duş aldırdım getirdim odaya meme vermedim yataga yatırıp uyumasını bekledim ağladı ama vermedim ve uyudu bidahada meme için ağlamadi
Sunismyson incininnannesi benim bebeğim de aynı şekilde emzik almaz mama içmez. Bir anda almış bulundum bu kararı ikimizin de haberi yoktu🤭 çünkü gecenin 4’ünde artık uyanıp krizler ve ağlamalarla güne başlardık(ikimiz de) en son ne yaptıysam olmadı yok uyumadı günlerce böyle devam edince bıraktım ve kendi kendine uyumasını bekledim benden tek istediği şey memeydi ve memede uyumaktı. İlk zaman 5-10 dakika kadar ağladı sonra uyudu ve kaçta uyursa uyusun akşam 10.30-11.00 arası mutlaka uyanırdı alışkanlıktan meme için. Bu saat uzamaya başladı ilk günden. Sonraki gece de uyandığında birkaç dakika ağlayıp tekrar uyudu ve bir hafta olmadan alışmaya başladı. Şimdi sabaha kadar uyuyor. Ben yemek yaparken paçalarıma yapışıp daha çok ağlıyor bıraktırırken bile o kadar ağlamadı.
muge_anlii Umaysukusunannesi yatağına beraber uzanıyoruz biberonla süt vermeye başladım, şarkı söylemeye başladım, zaten 30 dakika sonra uyuyo. Arada uyumuş numarası yapıyorum inanıyo. Ağlamasına izin ver bişey olmaz ama kesinlikle kalkma yataktan usanır
Sunismyson incininnannesi umarım🙏🏼 iradeli istikrarlı olursanız eğer bebekler hızla alışıyorlar her şeye. Umarım kolayca bıraktırabilirsiniz siz de🙏🏼🙏🏼
Ayserose AnnaGloria sizin bu düşündüklerinizi bende o kadar çok düşündüm ki zamanında. Sütten kestikten sonra kızım daha çok kilo aldı toparladı vücut olarak çünkü çocuk bişey yemiyormus ki ben yiyor sanıyordum kızımda sabaha kadar emerdi gün içindede sürekli emiyordu şimdi yemesi baya arttı iştahlandı mesela uyanınca hemen mama diyor önceden demezdi. Diş sürecinde ben tetagil kullanıyorum zaten baya rahatlatıyor emzirirkende onu kullanırdım. Bu arada ben azaltarak gitmedim bunu daha önce denedim kafası karıştı anlamadı yani ve daha da düşkün olmuştu bir anda bi sabah vermedim ve öyle devam ettim her istediğinde kucağıma aldım anlattım biberondan süt içmek istersen öyle vereyim dedim kabul etti ama içmedi :) geceleri ilk 3 gece çok krizlere girdi sakinleştirdim konuştum uyuttum. 1 haftanın sonunda sadece su içmeye kalkar oldu suyunu içti ve uyudu. Yani demem o ki ben iyiki kesmişim diyorum çünkü ben emzirmekten artık helak olmuştum gece özellikle her gece 3 saat uyuyordum en fazla gün içinde ruh gibiydim ama şimdi ikimizde uykumuzu alıyoruz akşama kadar oyunlar oynuyorum kızımla daha iyi oldu bizim için yani
AnnaGloria Ayserose ben de çok zorlanıyorum siz gündüz direk kesince gece de öyle devam ettiniz değil mi inşallah bizim için de kolay olur sizin adınıza da çok sevindim
Defnemmm1 Umaysukusunannesi evet aslında bu süreçte sallanmayı öğretmememiz gerek ki dediğiniz gibi en zoru kucakta sallamak. Ben şuan hamağa döndüm küçük küçük onda sallıyorum belki sizede kolay olur
arvenly annesiaslanannesi alerji mamasina vanilya surubu koyuyoruz iciyo ama suan sut diyetinde degiliz normal mama iciyo suan gluten diyetindeyiz sut yumurta diyeti hic ise yaramadi ama gluten diyeti de tamamen sifirlanmadi. Bizim kakasi mukuslu ve cok kotu kokuyor kaka yapmadan once saatlerce sanci cekiyor agliyor bas bas bagirarak problem bu. Kizartma da yasak degil mi bu arada o da gaz yapiyo cunku diye biliyorum gercekten cok zor. Su cok iciyorum ama oldugu kadar artik. Bahsettiginiz sut artiricinin icerigi ne acaba
arvenly annesiaslanannesi dr mfk nin advictorunu kullaniyorum ben de takviye olarak ama bebek cok emmedigi icin artmiyor
Ayserose AnnaGloria evet gecede öyle devam ettim ilk 3 gün zor ama sabırlı olun işin sonu güzel olacak umarım kolay geçer:)
MeetJoeBlack RRaahimee 26 ay civarı işe başladım böylece gündüz emmesi kesildi. Gece emmeleri de önce memede uyumayı bıraktı, sonra da gece uyanıp emmeleri bıraktı. En son da 36 aylıkken tamamen kesti , tamamen ona bırakmıştım zaten .
Gzide32 RRaahimee ayy Allah yardımcınız olsun bu ayki reglim gecikti benim de o kadar çok korktum ki çok erken napıcam falan diye ama sonradan geldi çok şükür 😅
balkizlar selinnkk şimdi bırakmanız mı gerekiyor zaten erken bence.. 24 aya kadar yavaş yavaş bırakıp konuşa konuşa anlatabilirsiniz siz net olursanız çocuk ikna oluyor.. kitap okuyup uyuyorduk benimki de zaten öğle uykusunu erken bıraktı ama emmeyle alakası yoktu.. en zoru en sona bırakabilirsiniz adım adım.. gerçekten konuşunca anlıyorlar
selinnkk balkizlar acelem yok zamana yayarak bırakmak niyetindeyim. Şuan kontrol altına almaya çalışıyorum çünkü meme alışkanlığından dolayı gece uykusu artık neredeyse hiç yok 10 15 dk da bir uyanır oldu. Memeyle uykuya döndürüyorum ve memenin ağzında olmadığını fark edince uyanıyor. O sebepten önce meme uyku ilişkisini kesmek istedim. Böylece gece gündüz uykular düzene girerse zamanla belki 24 ayı beklemeden de bıraktırabilirim. Çünkü anne sütü kadar uyku ve katı gıda da önemli. Şuan sırf meme için yemek bile yemeyi reddediyor. Sürekli konuşuyorum bakalım inşallah bir anlaşmaya varırız😂 yaa ne zaman bıraktı uykuyu?