Geçen ay yani17 aylıkken kestim birden kestim ben kademeli denedim olmamıştı aşırı düşkündü gerçekten bende açık geziyordum artık 5 dkda bir emiyordu uykusuzluktan gece boyu ağlıyordum hiç sağlıklı değildim emzirmekten elim kolum kalkmıyordu artık şu an o kadar iyiyimki.. ben tiksindirme yapmadım yazık ya çok sevdiği bişeyi bi anda öyle anlamlandırması hoş değil. Ben konuştum o da anladı krizlere girdi ama sarıldım öptüm konuştum 1 haftada unuttu neredeyse