Lukababy 2 aylık cocuga viks cok tehlikeli allah korusun, google yazın 😔😔 benimde kızım gecen sene o aylarda sık hastalamdı, eğer bogazlarında kıxarıklık yoksa ki hep acil doktoruna denk geldik dayadı antibiyotiği iki kez aldı daha kücücükken hiç gereği yoktu. Yapacagınız sey soguk dolapta olan serum ile soguk bugar yapmak, hala devam ederse cocuk doktorunuzdan alerji damlası istegebilirsiniz.bazı cocuklar alerjik oluyor mesela benim kızım. Gecen hafta azıcık tozlu ortama girdi diye hemen öksürük ve burun alıntısı basladı. Alerji damlası soguk buhar ile gecirdik.