ftmrdcccc Ben de ilk doğduğu zamanlarda kalın giydiriyordum üşümesin diye, çocuğumda egzama oldu, kaç ay sıkıntı geçti😔 Doktorlar hep diyor ki bebeği sıcak hasta eder , gerçekten doğru. Oğlumu artık çok kalın giydirmiyorum ve odanın sıcaklığını ılık olacak şekilde ayarlıyorum. Pamuklu, penye tarzı kıyafetler giydiriyorum .O kadar rahat uyuyor ki, zaten güzel uyku için sıcak iyi değilmiş bebekler için, hafif serin odada daha huzurlu olurlarmış.