20 aylık olduk. Mama dede baba gel teyze bu kadar. Her eşyanın falan ne oldupjnu adını biliyor. İkimizin arasındaki iletişim iyi. Annecim onu oraya koyma. Şuraya otur bekle . Kaşığını al suyunu getir bütüm komutlarımı anlıyor yerine getiriyor. Ama gel gelelim inat kelimeleri bir türlü söylettiremiyorum. Cırt cırtlı etkinlik kitaplarını daha farklı etkinlikler yapıyorum . Oyun gruplarını araştırdım artık onlara götüreceğim. Çevremde hiç yaşıtı yok hergün parka götürüyordum ama hava buz oldu. Sürekli kalabalık aile ortamlarımıza sokuyorum herkes oyun oynuyor onunla çok mutlu ama sanırım akran gerekiyor. Son çare oyun grubu deneyeceğim. Siz nasıl kelime öğrettiniz konuşmasını sağladınız biraz fikir verebilir misiniz?