Merhaba. Kızım 19 aylık biz Joie I-spin 360 kullanıyoruz. Sizin aradığınız kritere bağlı aslında her şey. Bizimki 0-18 kg için. 1 yaşındayken aldık. 36 kg ya kadar olan modellerden önermişlerdi bize fakat ben özellikle yüksekliği olan, oturduğunda camdan dışarıyı rahatlıkla görebileceği ve 360 derece dönebilen, yatış pozisyonu iyi olan bir şey istiyordum. 36 kg olanlar da yükseklik pek yoktu ve dönmüyordu. 5 yaşındaki yeğenim bile şuan anca 19 kilo oldu, o yüzden 0-18 kg nin bizi nerden baksan 4 yaşa kadar götüreceğini, sonrasında da oto koltuğuna pek ihtiyacımz olmayacağını düşünerek tercih ettik. Çoook memnunuz. Genelde Be Safe’ler yüksek oluyor baya ki kalite olarak da iyidir, Joie de yüksek yapmış o yüzden aldık. O olmasa Be Safe bakacaktık.