Gecmeyen karın agrım bel agrım olıyor özellikle karnımın ici sanki bıcak var gibi sancıyor
Yürüdüğümde cogalıyor agır kaldırınca cogalıyor.
Böbrek tasım var acaba ondan mı yada neden bilmiyorum doktor cok onemsemedi böbrekteki tası. Dogum yapalı 3 sene oluyor ve bu agrı 3 senedir var yasayan varmı hic
Karın agrısı ? Bu arada sezeryan yapmsdm dogum .
Birde sezeryan sonrası gecmeyen bacak agrılarım oldu