Merhaba, şuan kış olmasından dolayı camları açmasam dahi evim aşırı toz oluyor yazın evet anlam veriyordum ağaçların arasındayım vs diye ama kış olmasına ve cam açmamama rağmen yine her yer toz ve nedendir bilmiyorum sürekli temizliyor olmama rağmen ev sürekli örümcek ağı oluyor bunlara nasıl bir çözüm bulabilirim var mı öyle toza ve örümcek ağlarına çözümleriniz?