hafizevr benim travmam sarılıktır. Bebeğime ışın verdiler dediğiniz gibi hemen 7-8 lere düstü sonra 14 çıktı tekrar kan alıcaz diyince ben aldım bebeğimi eve götürdüm ve bi daha götürmedim mama verdim anne sütüd eşliğinde sürekli tuvaletini yapmasını sağladım yeri geldi güneşe yatırdım 54 gün sürdü. Çok üzüldüm ağladım ama gecti çok şükür en önemlisi güzel yedirip büyük tuvalete çıkarttırmak