Bulut_8 bizdede aynı durum kafayı yiyeceğim artık uyku düzensizliğinden yarım saatte bi uyanıyor aç olduğu için değil bazen ıkınıyo geri dalamıyo ağlıyo sonra emiyo sürekli ondan mı gaz yapıyo acaba bilmiyorum ama çok yoruldum oturarak bölük pörçük uyuyorum gündüz uykularıda öyle 1 saat maksimum 6 diş var yeni gelen dişte yok doktora götürmeyi düşünüyorum artık ıkınması falan öyle uyanması sancılı gibi dalamıyor uykuya vs vs çok şey yani