Hanımlar iyi geceler Allah rızası için bi akıl verin ben kafayı yemek üzereyim. Geçen hafta kayınpederim 3 yaşındaki kızıma iç organ resimleri göstermiş. Akciğer resmi açıp sigara içilen taraf ve içilmeyen tarafı gösterdiğinde kızım korkuya kapılıp ama babam sigara içiyo hasta olcak diye ağlamaya başlamış . Sakinleştiremeyince eve getirdiler. Geçen hafta cumartesi pazar sıfır uykuyla geçirdik etkileri hala sürüyor çocuk travmayı tam atlatabilmiş değil 3-4 gün zyrtec verdim uykusuz kalmasın diye ama alışkanlık yapar diye 2-3 akşamdır vermiyorum. Gündüz bişey yok ama gece yatıracağım zaman çocuğa bi haller oluyor karanlık korkusu başladı. Işık açık uyutuyorum. Uyuturken ki sarfettiğim çabayı görseniz önceden 10-15 dkda uykuya dalan çocuğumu bir saate yakın ayağımda türlü türlü telkinlerde bulunarak uyutuyorum. Ve son 2 gecedir 12 ye doşru yatmasına rağmen 4-5 gibi uyanıp hiç bi şekilde uyumak istemiyor. Tükendim artık… uykusuzluk yorgunluk… bu akşam da yine aynı şekilde tam yatıracağım zaman başladı babam sigara içmesin ciğeri kötü olcak diye ağlamaya başladı. Babamı beklicem uyumicam diye direndi neyse ben bi yarım saat ayağımda salladım uyudu horluyordu yani uyudu çocuk tam beşiğe koydum pat diye açtı gözleri ve ben uyumicam uyumak istemiyorum diye söylenmeye başladı. Patladım en sonunda tutamadım kendimi ve bağırdım 🥺 şuan öyle köyü hissediyorum ki kendimi gözyaşlarıma engel olamıyorum. Çocuk haliyle bağırmamdan da korktu hemen yorganın altına daldı anında uyudu. Uyudu ama ben vicdan azabından geberiyorum. Bakalım bu gece napıcak yine sabaha karşı uyanıp ne kendisi uyucak ne de bizim uyumamıza izin vermeyecek mi göreceğiz. Ne yapmalıyım nasıl ilerlemeli miyim inanın bilmiyorum. Daha önce rutin bi kontrol olması açısından gittiğimiz pedagog var onu aramayı düşünüyorum ama daha önceki randevumuzu da 6 ay öncesinden almıştım şuan ne derler inanın bilmiyorum. Çok yoruldum yıprandım. 1 hafta öncesine kadar uyku sorunu yaşamıyordum asla. Şuan nasıl ilerleyeceğimi şaşırmış durumdayım. Fikirlerinize ihtiyacım var. Bu akşama kadar sakinlikle yaklaştım hep telkinlerde bulunup destek oldum ama bu akşam artık patladım tutamadım kendimi. Yaptığım iyi bişey değil biliyorum çözüm arıyorum bu travmayı nasıl atlatırız. Şimdiden yorum yapanlara çok teşekkür ederim 🙏