Ebruzeynepp 18. ayına kadar zaten gece deliksiz uyuyan bir bebek değildi, saat başı uyanırdı. Uyku yönünden hep sorunluydu ama 18 aylıkken eskiye bile şükreder olmuştuk düşünün. Ne gündüz uyuyor ne de gece uyuyordu. Uykuya dalamıyordu. Bütün günümüz onu uyutmaya çalışmakla geçiyordu.