atlaskuss asude456 benim de ara ara uyanmıyor bazı geceler uyanıyor doktorum o açıksa uyanır , aç bebek uyuyamaz demişti ben o yüzden hiç karışmıyorum suan 4 buçuk aylık hala öyle devam ediyoruz
ygmrln asude456 ekstra bir sağlık sorunu yoksa uyandırmayın tanikide benim doktorum uyandırtmıyordu. Zaten acıktığında uyanıyor bir süte sonra deliksiz gece uykusu büyümeainde çok daha faydalı olacak beslenmeden
DenizAsaf asude456 biz 6 aya kadar ayına göre saatli gittik dr söylediği için uykusunda bile beslemiştim. Mesela 3 aylık ya 3 saatte bir emziiryordum ben. Uyanmasa bile hafifi çenesini okşayıp ağzına dayıyordum memeyi
meayay asude456 benim ikizlerim de öyle eğer iyi beslendilerse 11-12 gibi yatıp sabah 7 ye kadar uyanmadıkları geceler oluyor bazen daha erken uyanıyorlar tabi ama ben uyandırmıyorum kendisi acıkınca kalkıyor zaten
cLearQueen Kilosu kadar uyuyabilir dedi doktorum.mesela benim kiz 4 bucuk kilo 4 bucuk saat uyusun uyandirma dedi
Umaysmom78 asude456 kilosu iyiyse gerek yok benim kızımda aynı şekilde uyuyo acıkınca 1 2 defa kendisi uyanıyo bazen doktor sorun olmadığını söyledi