21 ay bitti 22. Ayın içinde anne baba dede anneanne gitti düştü ayı gıgı bazı hayvan sesleri vs yani çok az kelimesi var. Bir seyleri isterken ya manasız kelimelerle veya ağlayarak söylüyor. Su bile demezdi yeni yeni suya fu demeye başladı. Kuzenimin çocuğu maşallah tüm kelimeleri söylüyor ikili cümle var belki şarkı söylemeye bile başlamıştır.bana sanki dili hiç gelişmiyormus gibi geliyor. Ekranı soracaksınız olabildiğince açmamaya çalışıyorum. Sabah uyanıyor ekransiz kahvaltı falsn derken uyku saatine kadar idare ediyor sonra 2 ye kadar falan uyuyor cikabilirsek dışarı çıkıyoruz. Bugün ikindin açmamı istedi ve çok ısrar etti açtım 10 dk belki bakmamıştır çünkü çok hareketli bir bebiş yerinde durmaz pek. Ama bazen mesela haber açık oluyor veya dizi ben bakıyorum çocuğum bakmıyor tabi başka şeyler ile ilgileniyor bunun zararı olur mu