Kızlar bugün bı akrabanın yaprak sarmasini yedim harikaydı ilk defa gittiğim bir evdi samimiyetim olmadığı için soramadım ama nasıl anlatsam kıtır kıtır gofret gibi citirdiyordu ağızda içi hafif aciliydi varmı benim sarmam guzel olur diyen tarif bekliyorum kızlar 😍