Buse_asya23 bosanma kararı dun alınıp bugun olan bır karar degıldır . Sonucta evlılıkte sıkıntı vardıkı bosanmaya gıdılmıs . Madem boyle neden aynı yatakta bulunmuslar. Neden cocuk yapmıslar. 15 haftalık olmus bu zamana kadar aklı nerdeydı . Yazık gunah ya valla ya kusura bakmayın ama neresınden tutarsam tutayım elımde kalıyor anlayısla karsılayamıyorum . Sonuxta dogurabılır bosansa bıle bakabılır esıde cocugun sorumluluklarını yerıme getırır bu sekılde buyutebılır. Herseyu gectım Aılenız nasıl musade edıyor . Bu yapılan sey bana gore dısardakı bır cocugu oldurmekte aynı sey . Saglıkla alakalı bir konu olur anlarımda sızınkı keyfıye ne dıyım Allah kardesının sonunu hayır etsın . Dıyorum ısteyen ıstedıgını solesın ben bu sekılde dusunuyorum yapılan sey cok acımasızca